Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

27.5. 2015
Anonymní zákazník - Více...

Kdyby takhle fungovaly všechny podpory, žilo by se nám lépe a radostněji

27.5. 2015
Anonymní zákazník - Více...

27.5. 2015
Anonymní zákazník - Více...

Velice rychlé reakce a ochota řešit problém, díky

27.5. 2015
Ingrid Janušeková - Více...

Moc bych chtěla poděkovat panu Petru Heřmanovi ,který mi zprovoznil Eset. Byl strašně ochotný a vysoce profesionální, je vidět, že svoji práci ovládá perfektně. Ještě jednou děkuji.

27.5. 2015
Anonymní zákazník - Více...

26.5. 2015
Anonymní zákazník - Více...

Jsem rád,že se člověk může obrátit na odborníky.Děkuji.

26.5. 2015
Anonymní zákazník - Více...

26.5. 2015
Anonymní zákazník - Více...

26.5. 2015
Tomáš Otto - Více...

Není co dodat, dostal jsem jasnou odpověď a zjistil, že opravdu byl problém v Synology, jejich support už poslal řešení a to šlape. Děkuji za spolupráci. S pozdravem Tomáš Otto

26.5. 2015
Vaclav Pavlu - Více...

Upřímně jsem nespokojen. Nahlasim možný falešný poplach a pán na technické podpoře mi stroze oznámí, že Eset neumí odstranit viry zanesené do systému výrobcem, že mám aplikaci deaktivovat a tím jakékoliv rady končí. Eset stále detekuje "Spy.Luespy.A" v aplikaci "User Experience" a upřímně pochybují že by Lenovo něco takového udělalo záměrně, ale kdo ví.