Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

19.10. 2014
Anonymní zákazník - Více...

19.10. 2014
Jan Tauchmann - Více...

Vaše podpora byla rychlá, ale jelikož jsem pouze uživatel, tak mně reinstalace chvíli trvala, příště se, prosím podobných chyb ve Vašem produktu vyvarujte.

19.10. 2014
Jiří Vencovský - Více...

17.10. 2014
Jan Svoboda - Více...

Řešení bylo navrženo jasným a srozumitelným návodem, s jehož pomocí jsem potíže odstranil. Nemám žádných výhrad a jsem s poskytnutou pomocí Vaší technické podpory plně spokojen. Děkuji :)

16.10. 2014
Anonymní zákazník - Více...

16.10. 2014
Jarda123 - Více...

Děkuji za perfektní pomoc, spolupráci a srozumitelné vysvětlení daného problému. Vše se mi podařilo následně udělat. Program spolehlivě pracuje.

15.10. 2014
Anonymní zákazník - Více...

15.10. 2014
Miler - Více...

E-mailů s předmětem "Incoming fax" nám přišlo v průběhu měsíce několik a vždy tam byla časová díra, než to Eset začal chytat. Aktualizace máme nastavené na 10 minut; prostě nebyla ještě vydaná aktualizace. Uvítali bychom, kdyby se podařilo tomuto proklouznutí virů zabránit.

15.10. 2014
Karel Sybera - Více...

Chyba byla na mé straně, po odpovědi byl problém ihned vyřešen.

14.10. 2014
F.Kohoutek - Více...