Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

23.7. 2016
Jaroslav Sochor - Více...

Technik mi pomohl vyřešit problém,byl velmi ochotný,vážím si vašich služeb a na ESET NOD nenechám nikdy dopustit,je to nejlepší antivirus na světě a i nadále budu využívat jeho služby.Děkuji za vše s pozdravem Sochor Jaroslav.

23.7. 2016
Ladislav Červinka - Více...

22.7. 2016
Jan Malinský - Více...

Byl jsem mile překvapen vstřícným přístupem a operativností Vašeho pracovníka.

22.7. 2016
Anonymní zákazník - Více...

Po nakontaktování byla rychle provedena náprava. Děkujeme.

22.7. 2016
Zuzana - Více...

Mám pouze postřeh k instalaci nového Esetu. Obsahuje prohlížeč - zabezpečení otvírání internetového bankovnictví. Mám s tím zkušenost tři dny, z toho jeden celý den se nešlo skrze toto zabezpečení vůbec do internetového bankovnictví dostat, ani v případě, že jsem odklikla, že toto zabezpečení ignoruji.

21.7. 2016
Anonymní zákazník - Více...

21.7. 2016
Jan Kašpar - Více...

Rychle a jasně.Díky!

20.7. 2016
Anonymní zákazník - Více...

20.7. 2016
Anonymní zákazník - Více...

19.7. 2016
R. Čejka - Více...

Spolupráci podpory chválím za perfektní a hlavně rychlé vyřešení mého problému.