Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

4.12. 2016
Petr Montag - Více...

Naprostá spokojenost, rychlé vyřešení problému.

2.12. 2016
Anonymní zákazník - Více...

2.12. 2016
Lenka Bílková - Více...

1.12. 2016
Anonymní zákazník - Více...

1.12. 2016
Josef Soukup - Více...

Pane Matějíčku, byl jsem tak naštvaný, že jsem Vám chtěl napsat e-mail o celém (ne)řešení problému! Nakonec jsem to v návalu dalších povinností vypustil. Avšak pokud já jako zákazník nedokážu prodloužit licenci na další období a Váš pracovník na technické podpoře to nezvládne ani za 1,5 hod a nakonec se odmlčí, aniž by byl problém dořešen. Ve finále jsem ho musel "nahánět" abychom vše dotáhli do úspěšného konce. Tak toto hovoří o Vašem velmi slabém zákaznickém přístupu. Zkrátka produkt je asi dobrý, ale Vaši lidé by si měli uvědomit, že ho prodává každý zaměstnanec, včetně vrátného. Velmi vážně jsem v tu chvíli uvažoval o odinstalaci a nákupu konkurenčního produktu. Jsem salesman, proto jsem na zákaznický přístup docela citlivý, ale mlčící naštvaná většina Vám odejde, aniž byste se dozvěděli pravý důvod. Hodně úspěchů v podnikání. S pozdravem Josef Soukup.

1.12. 2016
Anonymní zákazník - Více...

1.12. 2016
Anonymní zákazník - Více...

1.12. 2016
Anonymní zákazník - Více...

Dobrý den, zatím jsem ze vším spokojen. Ručka!

1.12. 2016
Lída - Více...

1.12. 2016
Anonymní zákazník - Více...