Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

26.2. 2015
Anonymní zákazník - Více...

26.2. 2015
Zdenek Oháňka - Více...

Technická podpora se snažila a navrhovala kroky, které musím udělat. Vzhledem k tomu, že jsem v těchto technologiích naprosto nezkušený, nedařilo se mi zamknutí tabletu odstranit. Musím připustit, že nedostatek byl na mé straně. Když už jsem byl bezradný, začal jsem listovat ve složce mých licenčních certifikátů a tam jsem našel registraci a mnou zvolené heslo. Po zadání tohoto hesla se tablet odemknul a pracuje zase normálně. Jinak technické podpoře děkuji. S pozdravem Oháňka

26.2. 2015
MaBu - Více...

26.2. 2015
Vladimír H. - Více...

Problém, který byl servisem "NaKlik" řešen po dobu 24 hodin, a jehož výsledkem byl verdikt, že závadu způsobuje antivirový program "Eset Nod 32", byl technikem "Esetu" diagnostikován během 30 min. a následně potvrzen i servisem "NaKlik". Nezbývá, než poděkovat za profesionální přístup. vh.

25.2. 2015
Jan Kejval - Více...

Za dobu co prodávám ESET (cca 8 let) jsem řešil 3x nějaký problém a vždy to bylo vyřešeno v podstatě okamžitě, případné soubory či odpovědi mi byly zaslány obratem, mohu tedy být jen spokojen. Děkuji, jen tak dál.

25.2. 2015
Anonymní zákazník - Více...

25.2. 2015
Anonymní zákazník - Více...

24.2. 2015
DUDEK - Více...

24.2. 2015
Anonymní zákazník - Více...

23.2. 2015
Rektořík Vladimír, Ing.,CSc - Více...

Problémy zmizely po odinstalování prohlížeče Google. Dík za spolupráci a přeji hezký den.