Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

26.6. 2019
Anonymní zákazník - Více...

Jak uvedeno v předešlých odpovědích, vše proběhlo k mé spokojenosti. G.

26.6. 2019
Aleš Mikuláš - Více...

25.6. 2019
Anonymní zákazník - Více...

25.6. 2019
Anonymní zákazník - Více...

25.6. 2019
Anonymní zákazník - Více...

23.6. 2019
Zdeněk - Více...

Dobrý den, problém se opakuje, v 1. případě jsem byl kontaktován technikem, provedl jakási opatření a chyba, kterou jsem již několikrát popisoval, zmizela. Informace o tom že je "vyžadována moje pozornost" a že "správce hesel není nakonfigurován" je přítomna neustále byť funkce je vypnuta. S pozdravem Z.Solar

22.6. 2019
Anonymní zákazník - Více...

21.6. 2019
Anonymní zákazník - Více...

21.6. 2019
Anonymní zákazník - Více...

19.6. 2019
Anonymní zákazník - Více...