Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

28.1. 2015
Anonymní zákazník - Více...

28.1. 2015
Vlastimil Trávník - Více...

Podstatné je, že mohu jako uživatel licence SW pro zabezpečení počítače konzultovat v případě potřeby konkrétní dotaz. Odpověď má velkou cenu, protože ve vás mám jistotu a důvěru.

28.1. 2015
Anonymní zákazník - Více...

28.1. 2015
Anonymní zákazník - Více...

Po obdržení odpovědi jsem dle návodu problém vyřešil. Čekal jsem odpověď dříve, ale asi toho máte hodně. Takže jsem spokojen

28.1. 2015
Eva Danielová - Více...

Měla jsem strach, že je v počítači něco špatně, ale technická podpora mi všechno vysvětlila.

28.1. 2015
Jirka - Více...

Všechno v nejlepším pořádku. Reakce okamžitá a problém mi pomohli odstranit . Chvála celé vaší firmě.

28.1. 2015
Anonymní zákazník - Více...

27.1. 2015
Anonymní zákazník - Více...

27.1. 2015
Jaroslav Mauer - Více...

Prosím o vytvoření remover utility pro win32 filecoder dad nova verze je to silne invazivni vir velice nebezpecny

26.1. 2015
Pavel Toufar - Více...

Po ohlášení "chyby" jsem nejprve provedl všechny "obecně" doporučené úkony na stránce ESET, a když se chyba objevovala dál, oslovil jsem technickou podporu - obdržel jsem návod postupu prostřednictvím e.mail, mohl jsem si vše navíc upřesnit i osobním telefonátem. Prostě naprosto perfektní přístup ze strany pracovníků ESET... I když jsem poté zjistil, že při větší pečlivosti jsem postup mezi doporučenými mohl sám najít na stránce ESET (chce to holt stránky příště číst pečlivě a pozorně :-) ) byla technická pomoc naprosto bezvadná. Však také ESET doporučuji všem mým známým. Zdraví a ještě jednou děkuje pt