Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

1.4. 2015
Ing.Pavel Uher - Více...

Děkuji za pomoc, která byla kvalifikovaná, referentka velice trpělivá a tolerantní k mým omezeným schopnostem práce s PC.

1.4. 2015
Anonymní zákazník - Více...

1.4. 2015
Marcela - Více...

Zcela profesionální řešení problému, s maximálně vstřícným přístupem!

1.4. 2015
Miroslav Kolombo - Více...

U rychlosti odpovědi je problém v tom, že většina odpovědí nesměřovala k vyřešení mého dotazu na zjištění konkrétního souboru s hrozbou, ale na něco úplně jiného. Odpověď, že se to dá najít v reportech, přišla až nakonec diskuse.

31.3. 2015
Anonymní zákazník - Více...

31.3. 2015
Anonymní zákazník - Více...

31.3. 2015
Anonymní zákazník - Více...

30.3. 2015
Anonymní zákazník - Více...

30.3. 2015
Bedřich Kotek - Více...

Oprava chyby v produktu byla zahájena po dvou dnech získávání logů a paměťových výpisů, nový funkční build s opravou jsem měl k dispozici po 18 dnech.

30.3. 2015
Anonymní zákazník - Více...