Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

17.8. 2017
Anonymní zákazník - Více...

Dobrý den. Já jsme jen Vaše pracovníky upozornil v dobré víře na to, že program nabízí aktualizaci o které následně prohlásí, že je nedostupná což uznáte, že je to nelogické. Zjevně bych se ale nepozastavil nad hlášením, že server není dostupný nebo že aktualizaci nelze stáhnout. Takže jsme to celkově kvalifikoval jako nelogické (event. nevalidní) hlášení. V tomto kontextu je pak zpracována má odpověď.

17.8. 2017
Anonymní zákazník - Více...

17.8. 2017
Břetislav Kubesa - Více...

Problém bylo možné vyřešit již po submitnutí prvního tiketu...

17.8. 2017
Anonymní zákazník - Více...

Komunikace s operátorem byla na jedničku. Ještě mi odpověděl na další dotazy po telefonu, který se ticket ani netýkal. Velice spokojen.

17.8. 2017
Anonymní zákazník - Více...

17.8. 2017
Luděk - Více...

17.8. 2017
Anonymní zákazník - Více...

16.8. 2017
Jindřich Navrátil - Více...

Se snahou mi pomoci vyřešit problém jsem byl spokojen, bohužel na technické řešení, tj. na instalaci Eset mobil security do mobilu s Windows nemáte řešení. Proto jsem váhal jak odpovědět na některé nastavené otázky. Děkuji ale za ochotu. Navrátil

16.8. 2017
Anonymní zákazník - Více...

16.8. 2017
Veduard@quick.cz - Více...

Jako obvykle OK