Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

21.5. 2015
Magada - Více...

Vysvětlení problému bylo z počátku nesrozumitelné, neboť šlo o použití programu v PC a jiné údaje byly pro mobilní zařízení. Na základě korespondence však bylo nakonec vše vyjasněno a produkt funguje tak, jak má

21.5. 2015
Anonymní zákazník - Více...

20.5. 2015
Pavel Švejbar - Více...

Celý případ byla ze strany podpory ESETu obrovská katastrofa a bude pravděpodobně znamenat změnu dodavatele antivirového řešení.

20.5. 2015
Anonymní zákazník - Více...

20.5. 2015
Slivko Premysl - Více...

Ani jsem necekal tak rychlou odpoved na dotaz. Jeste jednou dekuji. Slivko Premysl

19.5. 2015
Eva - Více...

19.5. 2015
Anonymní zákazník - Více...

19.5. 2015
Miroslav Kolombo - Více...

Váš zájem o způsob vyřešení pravopisné chyby v reportu mne opravdu zaujal :-) Doufám, že nová verze ERA6, kde už ta hrubka nebude, vyjde co nejdříve. Kromě té hrubky mám i několik zcela nepodstatných technických připomínek. Přeji hezký den :-)

19.5. 2015
Anonymní zákazník - Více...

19.5. 2015
Josef SEKAL - Více...

Ač jsem byl zoufalý, Vaše ochota a rychlá rada ( i pro starce užitečná) zahnala všechny obavy, z nějakého podvodu, nic jsem předtím u odesílatele nežádal ani nepoptával... Díky ESETu na takové problémy nejsem sám DÍKY! Sekal