Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

17.12. 2014
Anonymní zákazník - Více...

17.12. 2014
Tomáš Kubík - Více...

17.12. 2014
Sylvazc - Více...

Pomoc probíhala profesionálně, přístup byl velmi vstřícný, a empatický, ale ne servilní, byl jsem velmi spokojen.

17.12. 2014
Anonymní zákazník - Více...

17.12. 2014
Anonymní zákazník - Více...

Rychlost odezvy mohla být výrazně lepší, odpovědi byly nejdříve za 24 hodin, ale i za více. Takže tady je prostor zcela jistě pro zlepšení.

17.12. 2014
Vlasta Kovářová - Více...

Jsem velice spokojena s Vašimi službami a vzdálenou pomocí. Děkuji moc za spolupráci.

17.12. 2014
Martin Schwarz - Více...

17.12. 2014
Anonymní zákazník - Více...

16.12. 2014
Ladislav Elsner - Více...

Jsem tzv. "uživatel samouk" (ročník 1946), přesto pro mě bylo řešení problému hračkou, díky výborné technické podpoře od pana Václava Zubra, kterému tímto děkuji a přeji veselé Vánoce.

16.12. 2014
Radek Hradečný - Více...

Jako služba nemá konkurenci. U jiných společností musím komunikovat s více lidmi, u Vaší jen s jedním, který mi dá vyčerpávající odpověď.