Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

23.7. 2014
Anonymní zákazník - Více...

23.7. 2014
Anonymní zákazník - Více...

23.7. 2014
Jiří - Více...

závada byla na mé straně, popletl jsem si produkty

23.7. 2014
Anonymní zákazník - Více...

23.7. 2014
Anonymní zákazník - Více...

22.7. 2014
Lucka - Více...

Moc chválim specialisty technické podpory - rychlá odpověď, bezproblémová komunikace, ochota, skvělý přístup. Byla jsem maximálně spokojená.

22.7. 2014
Simona - Více...

odpovědi "spíše" uvádím z toho důvodu, že specifikace problému pro které potřebuji řešení pro mne byla obtížná..., takže operátoři odhadovali, čeho se problém může týkat.

21.7. 2014
Marie Choutková - Více...

21.7. 2014
Hořejšová Danuše - Více...

Měla jsem komplikace s připojením k ESET . Pan Buchta mi poradil moje heslo a udělal to rychle a velmi ochotně. Jen nechápu, že mi pořád píšete ,že jsem dlužna. Platila jsem v červnu přes Slunečnici a byla mi prodloužena licence. JInak jsem ESETem nadšená a doporučuji ho kdekomu. Hš.

21.7. 2014
Anonymní zákazník - Více...