Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

20.11. 2014
Václav - Více...

Děkuji za pomoc...

20.11. 2014
Anonymní zákazník - Více...

Děkuji za pomoc, problém byl před žádostí o pomoc technickou podporou řešen techniky IT a nebyl vyřešen. Technická podpora jej zvládla během několika minut. Děkuji. Kameník

20.11. 2014
Petr Šikula - Více...

20.11. 2014
Anonymní zákazník - Více...

20.11. 2014
Anonymní zákazník - Více...

19.11. 2014
Anonymní zákazník - Více...

19.11. 2014
Eger Miloslav - Více...

Dobrý den, chtěl bych poděkovat všem Vašim pracovníkum, kteří řešily mé otázky. Jsem velice spokojen. Hodnotím za 1 s hvězdou. A mohu podotknout, že i s tou paní,z Vašeho obchodu, s Miroslavou Ďuricovou. Tam také veliká pochvala. Všichni příjemní a ochotní... Což už se dnes málo vidí.. Určitě se budu obracet nadále na Vás. Přeji mnoho pracovních úspěchů a hodně sil, do dalších bojů s viry. Míla Eger, Most (Chrom Google V.R.)

19.11. 2014
Anonymní zákazník - Více...

Spokojen.

19.11. 2014
Mirek B - Více...

Jednalo se o dosti atypické chování produktu ESET Smart Security v oblasti kontroly protokolu HTTP. Bylo nutno provést několik navazujících akcí z mé strany řízených srozumitelně definovanými pokyny z firmy, kdy na základě výsledků z jedné akce byla stanovena další strategie vedoucí finálně k odhalení příčiny problémů. Doba vyřešení odpovídala počtu kroků nutných k analýze problému.

19.11. 2014
Aleš N - Více...

Vše proběhlo perfekně, díky!