Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

19.2. 2018
Jindřich - Více...

Není co vytknout, vždy spokojen.

19.2. 2018
Anonymní zákazník - Více...

16.2. 2018
Petr Jelínek - Více...

Absolutní spokojenost

16.2. 2018
Anonymní zákazník - Více...

16.2. 2018
Anonymní zákazník - Více...

Dosud jsem neobdržel žádnou zprávu, že by byl mnou nahlášený problém jakkoliv vyřešen. Obdržel jsem pouze několik zpráv s upřesňujícími otázkami, na které jsem vždy obratem odpověděl. Od mé poslední odpovědi už nedorazilo nic dalšího, až odkaz na tuto zpětnou vazbu.

16.2. 2018
Anonymní zákazník - Více...

16.2. 2018
Anonymní zákazník - Více...

15.2. 2018
Petr Hariprasad Hajič - Více...

Odpověď byla srozumitelně formulovaná a nasměrovala mě k správným směrem. Mohla být ale podrobnější. Uvést computer do nouzového režimu není věc, kterou bych a) dělal rád b) nedělám to často c) vrátit computer zpět z nouzového režimu vyžadovalo 2 restarty. Chtělo by to přiložit alespoň odkaz na návod.

15.2. 2018
Anonymní zákazník - Více...

15.2. 2018
Mirek - Více...

Jen tak dále.