Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

25.7. 2016
Mirek - Více...

25.7. 2016
Petr Duras - Více...

25.7. 2016
Anonymní zákazník - Více...

25.7. 2016
Vlastimil Šemík - Více...

Výše uvedené hodnocení se vztahuje k řešení problému pomocí vzdálené správy. Před tím jsem 2x žádal o pomoc přímo na stánce aplikace, na které nikdo nereagoval, což prodloužilo celkovou dobu řešení problému(viz hodnocení).

25.7. 2016
Anonymní zákazník - Více...

25.7. 2016
Petr Jiříček - Více...

Velmi ochotný technik, vše proběhlo rychle a dobře. Děkuji Vám.

24.7. 2016
Anonymní zákazník - Více...

23.7. 2016
Jaroslav Sochor - Více...

Technik mi pomohl vyřešit problém,byl velmi ochotný,vážím si vašich služeb a na ESET NOD nenechám nikdy dopustit,je to nejlepší antivirus na světě a i nadále budu využívat jeho služby.Děkuji za vše s pozdravem Sochor Jaroslav.

23.7. 2016
Ladislav Červinka - Více...

22.7. 2016
Jan Malinský - Více...

Byl jsem mile překvapen vstřícným přístupem a operativností Vašeho pracovníka.