Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

1.11. 2014
Jaroslav - Více...

Podporu jsem použil již několikrát a jsem s ní nadmíru spokojen. Jar.

31.10. 2014
Jerry - Více...

31.10. 2014
Jiří Pudík - Více...

Problém nebyl v kvalitě technické podpory, ale v předchozí nepřesné (zavádějící) informaci, jak upg nejlépe provést (počkat na vyzvání programu).

30.10. 2014
Anonymní zákazník - Více...

30.10. 2014
Anonymní zákazník - Více...

30.10. 2014
Anonymní zákazník - Více...

Zatím jsem měl jen jeden dotaz, ale vyřešení bylo rychlé a perfektní.

30.10. 2014
Jaroslav Polej, Autocont CZ - Více...

bez problémů, rychlá reakce na dotaz, děkuji

30.10. 2014
Anonymní zákazník - Více...

30.10. 2014
Tereza Moučková - Více...

Jsem naprosto spokojena. Můj problém byl vyřešen během několika minut, pracovník technické podpory byl velice vstřícný, ochotný a informoval mě o všech krocích, které učinil během vzdáleného připojení k mému počítači. Jsem opravdu moc vděčná, protože sama bych tento problém určitě nevyřešila. Děkuji!

30.10. 2014
Jana Mikolandová - Více...

Jsem moc spokojená, že mi bylo obratem odpovězeno. V době, kdy jsou zasílány různé podvodné e-maily s aktualizacemi čehokoliv, je rychlost odpovědi, týkající se antivirového programu pro mě to nejdůležitější.