Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

29.7. 2015
Anonymní zákazník - Více...

28.7. 2015
Anonymní zákazník - Více...

28.7. 2015
Anonymní zákazník - Více...

Na můj dotaz týkající se vyřešení problému s aktualizací virové databáze jsem obdržela od technické podpory detailní návod, podle kterého se problém podařilo odstranit a vyřešit.

28.7. 2015
Petr Špatka - Více...

Problém byl, že Windows 10 nejsou ještě plně podporovány. Možná stačilo do instalačního programu přidat nějaké drobný dialog s hlášením a technická podpora by nebyla zahlcována zbytečnostmi.

27.7. 2015
Roman Štěpánek - Více...

27.7. 2015
Zdeněk - Více...

Na můj dotaz ohledně nemožného zadání licenčních údajů a aktivace zakoupené licence v mobilním telefonu (produkt ESET Mobile Security - stažený z Obchod Play) jsem od Vaší specialistky Michaely Vargové obdržel podrobně popsaný postup, jak stáhnout aplikaci z Vašich webových stránek a následně provést reinstalaci aplikace. Touto cestou bych Vám chtěl poděkovat za technickou pomoc. Nyní je aplikace v mobilním telefonu plně funkční.

26.7. 2015
Roman Novotný - Více...

Myslel jsem si, že heslo k programu zaslané po aktivaci se dá použít i jako heslo k nastavení...

24.7. 2015
Anonymní zákazník - Více...

24.7. 2015
Robert Bogdan Cieszkowski - Více...

Chci tímto poděkovat panu Filipu Dankovi za velmi rychlou a profesionální odpověď! Děkuji!

24.7. 2015
Milan - Více...

Rady k odstranění chyby byly stoprocentně funkční, nicméně s ohledem na zdroj si umím představit uživatelsky jednodušší postup odstranění chyby, např. formou opravného balíčku příkazů, utility, která kliknutím nainstaluje správným postupem.