Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

1.9. 2017
Anonymní zákazník - Více...

30.8. 2017
JP - Více...

Podpora se nemýlila v hodnocení problému mého PC: zablokování aktualizací W10 ve skutečnosti nesouviselo s viry nebo produkty ESET, ale se samotným W10.

29.8. 2017
Anonymní zákazník - Více...

Nejsem spokojen se stránky myEset. Čekal bych, že tam najdu licenční údaje a přímý kontakt na technickou podporu. Tyto údaje jsem nemohl nalézt. Dekuji

29.8. 2017
Břetislav Toman - Více...

28.8. 2017
Lenka - Více...

S vyřešením problémů pracovníky Esetu jsem byla již podruhé velmi spokojena. Vždy jsem se setkala s ochotou a rychlým vyřešením mého problému. Děkuji.

28.8. 2017
Vašek - Více...

Problém se nepodařilo odstranit, viz. obdržel jsem vyjádření od kolegů z viruslabu. Bohužel, v tuto chvíli zašifrovaná data nejsme schopni dešifrovat.

28.8. 2017
Arnošt Polák - Více...

Jak se dostat do nouzového režimu OS Windows.Program ESET je nutné odebrat pomocí ESET Uninstalleru v nouzovém režimu OS Windows.

28.8. 2017
Jakub Klepek - Více...

Obecně technická podpora ESET je na velmi vysoké úrovni, vždy jsem spokojen, když je potřeba Vás kontaktovat.

28.8. 2017
Daniel Ševčík - Více...

problém jsem si nakonec musel vyřešit sám přeinstalací

27.8. 2017
Anonymní zákazník - Více...

Vše proběhlo k mé spokojenosti, takovou rychlost jsem ani neočekávala :-)) Děkuji, pochvalte...