Online hodnocení technické podpory

Podívejte se na online hodnocení spokojenosti zákazníků s naší technickou podporou. Zákazníci hodnotí odpovědi technické podpory ve 4 kategoriích. Známkuje se jako ve škole na stupnici od 1 do 5. Výsledky zobrazujeme online bezprostředně po odeslání hodnocení zákazníkem.

Celkové hodnocení
 
Rychlost odpovědi
 
Celková doba řešení
 
Srozumitelnost
 
Vyberte období pro graf:

Výpis hodnocení

 

18.8. 2018
MIKE - Více...

17.8. 2018
PL - Více...

16.8. 2018
Anonymní zákazník - Více...

16.8. 2018
Jaroslav Fajt - Více...

Děkuji za rychlou a vypovídající radu a za obětavost poradce.

15.8. 2018
Anonymní zákazník - Více...

15.8. 2018
Anonymní zákazník - Více...

15.8. 2018
Anonymní zákazník - Více...

15.8. 2018
Anonymní zákazník - Více...

Musím pochválit profesionální komunikaci i rychlost reakce. Přesto bych čekal od technické podpory vyšší odbornost, než tu, která v řešení mého problému spočívala pouze v přeinstalování aplikace na dálku. Rychlost přeinstalace ovšem nemohu nijak rozporovat, protože v mžiku byla dosavadní instalace fuč i s mým uživatelským nastavením. Příčina mých potíží byla údajná instalace předchozích antivirových programů a dokonce jejich souběžná činnost. Jako důkaz měl posloužit výpis ze správce programů i zbylé složky na disku. Tady bych očekával, že odborník dokáže antivirový program rozlišit od aplikací pro obnovu smazaných souborů a defragmentační nástroj disku, přestože pochází z dílny známých antivirových společností. Přesto mne toto drobné zklamání s technickou podporou neodrazuje Eset používat jako antivirus spokojeně dál. Osobně ho stále řadím na špičku a mně poskytnuté řešení bude vyhovovat většině běžných uživatelů.

15.8. 2018
Jiří Němec - Více...

14.8. 2018
Anonymní zákazník - Více...